úterý 11. listopadu 2014

L'oreal infallible 24h makeup

S makeupy je to těžké, člověk se musí hodně snažit, aby našel správný odstín (hlavně v českých drogeriích). U nás je to ještě o tolik těžší, že se zde neprodávají všechny odstíny, chybí testery a potom jsou lahvičky u makeupů pootevírány, znečištěny a nikdo s tím nic nedělá. Nevím jak vás, ale mě vždycky příšerně vytočí, když u makeupu, jejichž cena je okolo tří stovek, chybí testery. A nebo jsou špatně. A když už tam nějaké jsou, tak zase chybějí v regálu plná balení produktu. No a potom se není čemu divit, že lidé rozbalují originální obaly, protože nikdo si nechce koupit makeup (který nepatří mezi nejlevnější věci z drogerií) a nevyzkoušet si, jak mu skutečně na obličeji sedí. Celá tahle věc s testery mě ale štve nejen u makeupů.
Asi před týdnem jsem šla do Rossmana, kde měli akci právě na L'oreal, jejich nové červené rtěnky stály okolo dvě stě korun a na každý makeup bylo myslím 30%. Trochu mě zaskočilo, že ačkoliv jsou ty nové rtěnky venku už nějaký pátek, měly jen dva odstíny. A pozor - jeden tester úplně jiného odstínu. U zbytku měly vytažené testery starších odstínů z nude kolekce. Vadí mi to hlavně proto, že když už vědí, že mají nějakou "akci", že je to novinka, která nestojí v drogerii nejmíň, můžou si dát tu práci a nějak to přeci nachystat. Zeptala jsem se proto paní, jestli tam někdy dodají testery a ona mi stroze odpověděla, že je tam přece mám, a že ty červené rtěnky, to tam někdo dal jen tak, protože je to - a teď se podržte - stará kolekce. Tak jsem odcházela s makeupem Infallible 24h, u kterého jsem si myslela, že bude skvělý, ale přiznám se, jsem spíše zklamaná.
Za prvé je trochu škoda, že se u nás prodávají jen čtyři odstíny a z toho ani jeden není světlý, ani jeden nemá podtón růžové, všechny jsou opravdu tmavé a do žluta. Co jsem ale koukala na zahraniční recenze, protože českou jsem nenašla, tak odstíny nejsou zrovna nejlepší ani tam. Nakonec jsem koupila odstín 140 Golden Beige, který byl ze všech nejsvětlejší.
L'oreal infallible 24h makeup má krýt, netvořit na obličeji masku, nevysušovat, nemastit pokožku, pokožku má sjednotit a vydržet slíbených 24h. Začneme asi tím úplně bodem, že makeup bude krycí. To je pravda, makeup kryje zhruba středně, což mi vyhovuje, celkem hezky skryje menší nedokonalosti a lehce i zarudnutí pokožky. Dál by neměl tvořit masku. Efekt masky u makeupů je podle mě podmíněn i mnoha jinými věcmi, než pouze makeupem, záleží taky na tom, jak ho zapracujete, zda zapracujete makeup i na krk, zda vyberete správný odstín (a to je extrémně důležité!) apod. A to mě přivádí k té části o odstínu, protože na mě makeup oxiduje a tmavne do také oranžovější barvy, takže mi potom zákonitě na pleti utvoří nepřirozený vzhled.
Makeup nevysušuje, to je pravda a není ani příliš hutný, což jsem u něj z nějakého důvodu očekávala. Texturou připomíná maličko hutnější krém. Pleť není ani nijak mastná, nemám ani potřebu ho příliš pudrovat, spíš používám pudr na zafixování a prodloužení výdrže, než jako prevenci proti mastnému obličeji. Ohledně sjednocení pleti se zase dostávám k již zmíněnému odstínu, protože pokud chcete krásně sjednotit pleť, musíte si vybrat také vhodný odstín a to ten můj není a obávám se, že z nabízených odstínů to nebude ani jeden. A posledním bodem je ona slibovaná výdrž. Na rovinu - se mnou 24h určitě nedal, navíc mi po zhruba 8 hodinách připadal na obličeji strašně těžký a hutný, ale to je možná jen můj osobní pocit.
Co musím pochválit je ale elegantní a funkční balení s pumpičkou, které je opravdu pěkné a bytelné. Škoda toho obsahu vevnitř. Těšila jsem se, že pleť bude jako z photoshopu, ale možná až v létě, kdy ten odstín bude snad trochu víc odpovídat barvě mé pleti. Teď ho občas použiji namíchaný se svým nejsvětlejším makeupem, ale Infalliblu musím dát zkrátka malé množství, aby se mi odstín příliš neztmavil. Achjo, achjo. S těmi odstíny se to prostě L'orealu nepovedlo.

1 komentář:

  1. teda nic ve zlým, ale to okno si příště aspoň umyj, to je hnus

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!