pátek 21. listopadu 2014

Bioderma Hydrabio sérum


Uff. Na to, že už mám druhou láhev tohoto séra, píšu článek celkem opožděně. Ale píšu! Za mě je tohle sérum jedno z nejlepším, co jsem kdy zkusila. Navíc jste ho mohli vyhrát v létě na facebooku, kde jste točili bioderma hydrabio kolem štěstí, a když se zadařilo, mohli jste vyhrát buď ono sérum nebo hydrabio brume.

Sérum je opravdu lehoučké, jeho textura je velmi příjemná, lehce chladivá, krásně se vstřebá a pleť je opravdu svěží a jemná. Pokožku opravdu rychle zhydratuje a nelepí. Líbí se mi, že není nijak parfemovaný a je vhodný i pro citlivou pleť. Má praktické balení s pumpičkou, které vydrží opravdu poměrně dlouho (u mě 5 měsíců, ale přiznám se - nemazala jsem každý den, takže bych řekla tak 3 měsíce, když mažete opravdu poctivě!). V balení je 40 ml produktu a stojí okolo 500 korun.


Tohle sérum potom navíc obsahuje patentovaný biologický komplex Aquagenium, který stimuluju schopnost kožních buněk v hlubších vrstvách vytvářet a na svém povrchu udržet vlhkost, která je nezbytná pro rovnovážný stav pokožky.



5 komentářů:

  1. Potřebuju už něco od Biodermy vyzkoušet! Takže toto si píšu na svůj wishlist :)
    http://katerinazuzanakova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To rozhodně, teď mají v některých lékárnách akci 2 plus 1 na tu řadu hydrabio a sensibio (malá inspirace :D!)

      Vymazat
  2. Mne sa ho tiež podarilo vyhrať :) ale zatiaľ sa nedostal na rad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sestra ho taky vyhrála a doručili jí ho tak po dvou měsících :/ ale nadšená z něj byla, to jo :) my jsme totiž rodina smolařů a mááálokdy někdo z nás něco vyhraje :D

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!