pondělí 22. září 2014

Helena Rubinstein řasenka lash queen mystic black


Novinka od Heleny Rubinstein toho slibuje opravdu hodně - intenzivní objem, absolutní černou a lehkou linku, kolem vašich řas. Mě nadchla hlavně pro zajímavý kartáček, který je v podstatě dvojitý. Jedna část má delší oddělenější štětinky, druhá zase krátké a nahuštěné. Taky slibovala tu linku kolem řas a přiznejme si - kdo by ji nechtěl?
Nechci říct, že mě úplně nadchla nebo zklamala, tak něco mezi. Má rozhodně opravdu krásný bytelný obal a to já umím ocenit. Není to žádný levný plast s černou tekutinou, který by se vám hned rozpadl, to ne, ale není to zase takové "must have", jak jsem si myslela. Kartáček je rozhodně zajímavý, ale čekala jsem od něho rozhodně víc. Strana, kde je štětin více a jsou menší je na moje řasy hrozná a nanáší na ně neskutečně obrovské nánosy barvy, ta druhá je mnohem lepší a řasy mnohem lépe pročeše a zbarví.

Moje řasy jsou totiž šíleně maličké a s výběrem ideální řasenky mám celkem problém. Nepotřebuji ani tak objem, jako spíš to, aby moje řasy byly krásně rozčesané a lehce prodloužené. Prodloužené byly a to hodně, ale o rozčesání se mluvit nedá. Řasenka moje řasy kompletně slepila a vytvořila mi z nich černé chomáče, takže jsem musela dlouze rozčesávat. Řasy jsou určitě objemné, krásně černé a prodloužené - o tom není pochyb. S tou linkou kolem oka pořád trochu váhám, protože ano - pokud budete řasenku nanášet hodně ke konečkům, vytvoří vám iluzi tenoučké linky, která oko ještě o něco víc zvýrazní, ale ne - není to nic, co neuděláte s jakoukoliv jinou.




Jsem rozpolcená, protože sice oceňuji objem, který řasenka dokázala na mých mikro řasách vytvořit, její výdrž a i to, jak dlouho byla schopná držet na očích, ale nesnáším, jak moc řasy slepila. Určitě by mě zajímal i názor jiných, kteří tuto řasenku vyzkoušeli, ale zatím jsem žádné recenze nenašla, tak snad to bude co nejdřív :-)



2 komentáře:

  1. Zrovna dneska jsem nad ní přemýšlela. Ale kartáček se mi moc nelíbí, tak furt nevím, za tu cenu můžu mít dvě jiné, pořád si kupuju dermacol a maybelline, ale chtěla jsem nějakou změnu, aby bylo o čem blogovat, tak teď ale fakt nevím :))) blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, popravdě já té koupě trošku lituji, protože jak říkáš - za tu cenu bych měla dvě jiné a myslím, že i lepší. Ale pokud si ji pořídíš, dej určitě vědět, co na ni říkáš! :)

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!