pondělí 18. srpna 2014

Velká recenze na výrobky od kosmetiky Moje


Kosmetika Moje je česká značka založená v roce 2013, jejím heslem je "Krása pro každý den", která má skloubit vysokou kvalitu, nízkou cenu a jedinečnou krásu. Co se mi líbí asi nejvíc, je to, že je to česká kosmetika, a že jsou její výrobky opravdu dobré, a tak nekupujete žádný "šunt". Je pravda, že se shání celkem obtížně, ale např. teď díky probíhající akci, o které jsem už psala, si můžete na webových stránkách kosmetikamoje.cz objednat, co jen budete chtít. A tady je ta má.


Řasenky Best a Senza, obě 8 ml, cena 79,- a 59,- 
Best je řasenka pro dokonale natočené, objemné a prodloužené řasy. Senza je pro výrazné prodloužení a posílení objemu řas. Kdybych si měla jednu vybrat a koupit znovu, bude to řasenka Senza, protože její kartáček mi vyhovuje víc a přijde mi, že i méně cuckuje. Best zanechává na řasách občas hrudky, což mi trochu vadí, na druhou stranu moje řasy opravdu krásně natočí a prodlouží, což je u mých mikrořas zázrak.




Lesky na rty Orchidea, oba 5 ml, cena 39,-, odstín č.4 a č.5
Tento lesk je zajímavý v tom, že obsahuje látky, které zabraňují rtům, aby vysychaly nebo popraskávaly. Má opticky zvýraznit objem rtů, dodat intenzivní lesk a jemnou přirozenou barvu. A věřte nebo ne, já - milovnice rtěnek a "neprožívač" lesků, jsem si je zamilovala. Protože lesk nevypadá jakoby vám tekl med po bradě, celkový efekt působí jemně a přirozeně, navíc jsou lesky celkem krásně pigmentované a věřte nebo ne, ale rty vypadají větší! Možná se mi to jen zdá, ale zkrátka mám pocit, že vypadají nafoukleji. Líbí se mi aplikátor, který je pěnový a příjemný a hezky se s ním maluje.


Bio balzám na rty 3v1 rakytník, 3,8 g, cena 29,-
Jemný balzám, který má jak hydratovat, tak rty chránit a vyživovat. Prodává se ještě ve vůni brusinek, arganového oleje a pšenice chrání rty před vlivy vnějšího prostředí. Musím říct, že jsem si ho zamilovala už dřív, kdy jsem zkoušela kamarádky brusinkový balzám a musela si objednat svůj. Rakytník voní krásně a zároveň nenuceně a máte chuť vaše rty sníst. Rty jsou opravdu krásně hydratované a časem i méně popraskané. Určitě uvažuji o vyzkoušení dalších.
(omlouvám se za rozmazanou fotografii)


Oční stíny TRIO, každý 6 g, cena 49,-, odstín č.11 a č.12
Stíny mě asi jako jediný výrobek spíše zklamaly než překvapily a potěšily. Prodávají se vždy jako tři stíny  v malé plastové krabičce a jsou vhodné i na mokré líčení. Jen jsou všechny až moc třpytivé a jejich výdrž není úplně nejlepší. V triu č.11 se mi líbí nejvíc ten nejsvětlejší, ostatní dva jsou na mě až moc třpytivé a třpytky se mi sypou pod oko, což nevypadá hezky. U odstínu č.12 se mi zase nejvíc líbí nejtmavší odstín, který (ačkoli na stránkách vypadá, že je netřpytivější) obsahuje třpytek nejméně. A ani obal se mi příliš nelíbí a přijde mi jakoby se měl každou chvíli rozpadnout..




Tužka na oči dlouhodržící s vitaminem E, 5 g, cena: 29 ,-, odstín č. 1 a č.2
Dřevěná, měkká tužka, která se vyrábí v několika zajímavých barvách. Já jsem nudná, takže je vlastním v černém a hnědém odstínu. Díky vitaminu E má tužka pečovat o nejcitlivější místa na očích. Pigmentace je krásná a jsem s ní velice spokojená, ale s tím výrazem "dlouhodržící" si tolik jistá nejsem. Tužka se totiž snadno rozpíjí, takže zas tak dlouho určitě nevydrží. Na druhou stranu je opravdu krásně měkká a vůbec s ní oko nijak nezatěžujete, nemusíte na něj nijak tlačit a pracuje se s ní opravdu krásně.



Matující a kompaktní pudr, 16 g, cena 59,-, odstín č.1
Tento pudr by měl zmatnit vaši pleť a minimalizovat její nedokonalosti. Také má umožnit pleti volně dýchat a působit jemným přirozeným dojmem. Ano, ne, ano a ano. Pleť je krásně zmatnění, nemám pocit, že by byla nějak zatížená, pudr vydrží poměrně dlouho, neucpává póry a odstín č.1 působí opravdu krásně přirozeně. Ale nemůžu říct, že by nějak výrazně minimalizoval moje nedostatky, to ne.


Laky na nehty, matný efekt (12 ml, odstín č.1, cena 39,-), pískový efekt (5,5 ml, odstín č.3, cena 39,-) a Orchidea (12 ml, odstín č.13, cena 39,-)
Lak s matným efektem se mi opravdu líbí, musím se ale naučit lépe ho nanášet, protože po zaschnutí do matna mi občas prosvítá kousek nehtu, ale to je můj problém a lak za to nemůže. Pískový efekt se mi líbí, ale vrstvy bývají často nerovnoměrné a tento lak má velice malý štěteček, což je pro mě trochu problém a lakuje se mi s ním hůř. A hůř se i odlakovává. Poslední lak jsou jen stříbrné třpytky, které vypadají nejlíp na nějakém jiném laku, třeba stříbrná, bílá nebo šedá. Vypadá ale hezky i sám o sobě, je hustý a vytvoří krásnou jednotnou vrstvu.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře!