úterý 8. července 2014

Sephora rouge infusion odstín Magenta ink 04


Nedávno měla Sephora svátek bestsellerů a já u toho nechyběla. Mimo to, že jsem si koupila do zásoby Benefit they're real řasenku jsem koupila i tři produkty značky Sephora, protože na ně měli akci "koupíte tři produkty a za nejlevnější zaplatíte symbolickou korunu". Já zvolila obyčejné kleštičky na nehty, top coat lak a rouge infusion, o které bude dnes řeč.

Jedná se o něco mezi leskem/lakem/rtěnkou na rty, protože ani do jedné kategorie bych to nezařadila. Obal má jako lesk, texturu jako lak a barvu jako rtěnka. Tak! Dá se krásně vrstvit, protože je opravdu lehoučký, barvy jsou krásně pigmentované a dobré využití nacházím i jako podklad pro všelijaké lesky na rty. Měl by vydržet přes 10 hodin s čímž souhlasit úplně nemůžu, protože samotný po pár hodinách ztrácí na intenzitě a vpíjí se rtů.



Když jsem si ho nanesla na rty poprvé, byla jsem plně přesvědčená o tom, jaká skvělá věc to, protože rty nijak nevysušovala, barva byla intenzivní a vše hned zaschlo (do spíše matné barvy) - což oceňuji pravděpodobně nejvíc. Nemám totiž ráda hutné lesky, které cítíte na rtech celý den. Jenže postupem času se barva vpíjela a "hrudkovatěla", což vypadalo opravdu příšerně. Stejně tak to měla i moje sestra.

Odstín Magenta ink 04 je něco mezi růžovou a fialkovou, já si nemůžu pomoct, ale mně připomíná borůvkový jogurt, ale jsem asi jediná, protože sestra zarytě tvrdí, že je světle růžová. A i kdyby měla přece jen pravdu, tak je to opravdu krásný a zajímavý odstín růžové.

Proč koupit?
- pigmentace
- hezký obal, který je lehce přenosný
- může sloužit jako podklad pro lesky (např. s lehce růžovým leskem vypadá tento "rouge infusion" ještě lépe!)
- rychle schne
- je lehoučký
- nevysušuje
- schne do matné barvy (což může být pro někoho plus pro někoho mínus)

Proč nekoupit?
- nevydrží slibovaných 10 hodin
- může tvořit hrudky a vpíjet se

nahoře: samotný rouge infusion, dole: v kombinaci s leskem benefit dandelion

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře!