pondělí 30. června 2014

Neutrogena peeling visibly clear pink grapefruit


Čistění pleti je jednou z věcí, na které by jsme si měly jako ženy zakládat. Čistá pleť není jen o tom se každý večer odlíčit, mazat se hydratačním krémem nebo dočišťovat různými toniky. Každá jsme jiná, máme jiný věk, jiný typ pleti a každé nám pro dosažení krásné pokožky pomáhají odlišné produkty. Já pečuji o pleť tak, že ji každý večer odlíčím, vyčistím tonikem, hydratuji krémem a občas pro větší dočištění používám peeling. Ráda své pleti dopřávám různé masky - hydratační či čistící. A pleť čistím i ráno před tím, než na ni nanesu make-up. Ale každá to děláme jinak, někdo má sušší pleť, někdo mastnější, každá máme své favority v oblasti odlíčení a čištění - o tom zase jindy. Dnes se zaměřím na peeling. Konkrétně na ten od Neutrogeny (visibly clear) s vůní grepů.






Nikdy jsem nepatřila mezi favoritky peelingů, protože moje zkušenost byla ta, že jsou příliš hutné, pokožku škrábou a některé příliš vysušují. Moje sestra jednoho dne domů dotáhla přinesla tento peeling od Neutrogeny s tím, že četla spoustu recenzí, jak je úžasný, a že ho musíme vyzkoušet! Já byla hodně skeptická, ale říkala jsem si - proč ne. Požívání je opravdu snadné, ráno a večer vmasírujete peeling na navlhčený obličej a smyjete. Peeling má jemně čistit vaši pleť, aniž by ji vysušoval.

Co chci vyzdvihnout je určitě vůně, která je opravdu krásná a příjemná. Pokud vám ale silnější parfemace výrobků vadí, tak tento peeling raději nekupujte. Další plus je u mě cena, která je k poměru balení velmi příjemná (do 150,-).

Oproti jiným peelingům má tento opravdu příjemnou texturu, která není nikterak hutná, částečky peelingu jsou velmi jemné a pleť nijak nedráždí. Je zabarvený lehce do růžova a stačí ho opravdu troška, takže s výdrží na tom bude hodně dobře.

Moje zkušenost? Jsem spokojená. Pleť po peelingu není vysušená, i když extrémně suchá pleť by být mohla, krásně voní po grepech a je neuvěřitelně hladká. Černé tečky nezmizely, ale jejich "černost" ustála a nejsou tak viditelné, jako bývaly. Pokud sháníte osvěžující letní čistící peeling na pleť, tento vám mohu jen a jen doporučit. Ale jak jsem řekla, každá jsme jiná a rozhodně nezaručuji, že vás nadchne stejně, jako nadchnul mě.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře!