čtvrtek 31. července 2014

Biotherm CC krém


Nedávno si moje máma koupila tento CC krém od biotherm a po nějaké době zjistila, že je na ni moc světlý a začala používat color clone od Heleny Rubinstein. Mně bylo tohoto CC krému tak líto, že jsem ho začala používat já. A jsem opravdu spokojená. Biotherm nepatří k těm levnějším drogerkovým značkám, cena toho CC krému se pohybuje okolo 800 Kč, což uznávám, je trochu víc. Na druhou stranu jsem s ním po všech stránkách spokojená.

CC krémy mají: zaprvé ty stejné funkce jako ty BB (rozjasňují, hydratují, sjednocují a chrání přes slunečním zářením) a za druhé některé navíc. Mají o něco lépe hydratovat, vyživovat, krýt nedokonalosti a projasňovat. Mají často lehčí texturu a jsou vhodnější pro zralejší pleti. Tento od Bitohermu má navíc pomáhat s redukováním pórů a pokožka by měla být krásně lesklá. Obsahuje extrakt z řasy Spirulina, která pomáhá vlévat do pleti energii a  minerální pigmenty, které zajistí zdokonalené odstínu pokožky v textuře s efektem "druhé kůže".


Začnu s obalem, ten je krásný - tmavě zelený, který přechází do světlé. Na konci má šroubovací uzávěr a produkt z obalu vymačkáváte. Mám raději pumpičky, ale u tohoto je vymačkávání velice přesné, takže mi to zde nevadí. Obsahuje SPF 25, ochranu proti UVA a UVB, balení má 30 ml a vyrábí se ve dvou odstínech - light shade a medium shade. Je z řady Skin Best, která je vyrobená hlavně pro starší pokožku, pro ženy ve věku 30 - 40 let (což není úplně moje věková kategorie). Pomáhá bojovat s únavou, vrásky, s volnými radikály a snaží se zachovávat mladiství vzhled pokožky.


Teď k samotnému produktu. Musím říct, že textura i nanášení jsou opravdu v pořádku a příjemné. Krém není nijak hutný, ale ani nijak tekutý, krásně se roztírá, sjednotí pleť a vypadá opravdu přirozeně. Jsem překvapená z toho, jak krásně dokáže i krýt (i když já žádné velké krytí nepotřebuji, ale zkoušela jsem jak zakryje červenou rtěnku na mé ruce a výsledek byl úžasný!). Zakryji s ním zarudlá místečka i kruhy pod očima, ale nechci tvrdit, že to takhle udělá u každé pleti. Po rozetření vyplní vrásky a krásně splyne s pokožkou. Pleť je krásně hladká a mám pocit, že nemusíte ani tolik pudrovat, ale to je individuální.

Jediné co je minus je cena, která je opravdu vysoká na výrobek, který je tak maličký a obsahuje "pouze" 30 ml. Na druhou stranu pokud jste starší žena a hledáte něco, co bude pomocníkem na vše pro starší pleť, mohu tento CC krém doporučit. Pokud ale stále váháte, zkuste v parfumeriích požádat o vzoreček, často vám dají s sebou v kalíšku trochu produktu na vyzkoušení a vy tak budete nejlíp vědět, jak vám sedí či nesedí.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře!