pondělí 23. června 2014

U slepiček

Dnes jsem byla "pracovně" v Praze, a už při cestě tam mě máma lákala na výborné crepes, které si dáme při cestě na zpět. A tak jsem poznala jeden z nejkrásnějších podniků vůbec. U slepiček je cafe creperie bar s naprosto úchvatnou atmosférou, která vás přinutí si na chvíli myslet, že
nejste v pražských Průhonicích, ale v nějaké malebné francouzské vesničce. Interiér je zkrátka nádherný! A ještě lepší je nabídka a samotné crepes.

Předem se omlouvám, že kvalita fotek nebude nejlepší, protože jsem fotila na iPod, ale pokud v Praze bydlíte nebo máte cestu do Prahy, určitě se sem stavte a nafoťte lepší, protože fotek dobrého jídla není nikdy moc (omnomnom). I samotné posezení nad ciderem nebo kávou je zážitkem. My jsme zvolily trochu větší večeři - grilovaný kozí sýr (95,-) a malý salát s kozím sýrem a ořechy (115,-) a crepes s čokoládou a s pomeranči (obojí 98,-).
Jídlo bylo excelentní. Mámin grilovaný kozí sýr byl přinesen společně s lahvičkou medu a ošatkou pečiva, můj salát doplňovalo balsamiko. Náramně jsme si pochutnaly. Já kozí sýr miluji a mrzí mě, že u nás se mu nedostává takové oblíbenosti jako jinde ve světě a moje máma - ta je hotový milovník a gurmán v jednom.


Samotný jídelní lístek byl úchvatně řešený, vypadal jako staré noviny. Francie mi dýchala za krk. V Brně je sice spousta krásných kaváren, podniků a barů (které neexistují), ale toto byla zkrátka láska. Jo a ještě něco - kávu mají V Y N I K A J Í C Í ! Je to z ruky to jo, ale věřte mi, že to za to stojí. Báječně si pochutnáte a to kouzlo, když vám donesou vaše espresso, které voní po čerstvě pražené kávě.. mmm, člověka to donutí se lehce pousmát nad tím, že svět ještě není tak úplně ztracen, když někde stále dovedou uvařit výborné espresso. 
Pět z pěti pomyslných hvězdiček je málo opravdu. Na tohle měřítko neexistuje. A to ví i Michal David, který je taky fanoušek Slepiček! 


telefon: 267 751 102
otevírací doba: Po - Ne: 10:00 - 22:00
Říčanská 89,252 43, Průhonice, Praha

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře!