sobota 4. října 2014

L'oréal Paris Nude Magique Eau De Teint


První makeup, který je údajně lehčí než voda! Tento Eau de Teint od Lorealu je u nás celkem novinkou a vyznačuje se převážně svojí strukturou - ta je velmi tekutá, jemná a krásně splyne s pletí. U nás se zatím prodává pouze ve čtyřech odstínech a i ten nejsvětlejší odstín, který mám i já, mi přijde pro české bledule tmavý, což je vážně škoda. Balení má 20 ml a může se zdát poměrně malé, hlavně pokud jste zvyklí makeup vrstvit. Ohledně toho vrstvení, tento Eau de Teint je na to i přímo určený, takže můžete někde přidat, někde dát zase méně a vytvořit si tak ideální vzhled.



Balení je pevné a bytelné a bohužel bez pumpičky. Dle návodu máte makeup nanášet tak, že lahvičku protřepete a pak si kápnete na bříško prstů a nanesete na obličej. Pokud jste však zvyklí (jako já) používat štětec a makeup si dávat na hřbet ruky, nepůjde to. Makeup je tak tekutý, že během vteřiny se vám rozlije všude po rukách a vy budete moc a moc naštvaní (věřte tomu!). Takže ano, i já teď "prstíkuju", protože se hřbetem ruky jsem to vzdala.

S makeupem se krásně pracuje, nezanechává žádný efekt masky a co je absolutně nejlepší - po rozetření vytvoří takovou sametovou vrstvu na vašem obličeji a není potřeba žádného pudru, protože pleť krásně zmatní. Krytí je nižší až střední. Výdrž makeupu je průměrná, celý den s vámi nedá, ale to se mnou nevydržel zatím žádný, na druhou stranu mi sametově hladká pleť vydrží opravdu dlouho a to je důležitější - efekt se neztrácí. Ale spousta lidí píše, že jim se vytratil, takže je to možná hodně o typu pleti.


Musím ale přiznat, že když jsem se vrátila z Barcelony a začal se mi lehoučce loupat obličej, tento makeup mi suchá místa strašným způsobem zvýrazňoval. Proto si myslím, že není úplně vhodný pro ty z vás, co mají mastnější problematickou pleť a potřebují větší krytí a ani pro ty, co mají přehnaně suchou šupinatou pleť. Pokud však chcete sjednocenou, hebkou a přirozenou pleť, tak se na tento produkt určitě v drogeriích podívejte. Vyzkoušejte a uvidíte.



A ano, tento makeup je nafocený na novém čísle "časopisu" Albert! ha! 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře!