sobota 13. září 2014

Rimmel scandaleyes voděodolná gelová oční linka


Nejsem úplný fanda gelových linek. Což je škoda, protože jejich matný efekt a dlouhodobou výdrž miluji. Nefandím jim z prostého důvodu - protože je neumím nanést tak precizně jako linky tekuté. Ale začínám trénovat! Každý den poctivě nanáším, odličuji a znovu nanáším, abych se to s nimi naučila, protože potřebuji na podzim a zimu něco, co bude opravdu držet na svém místě, nikam se nerozpije a nenechá mě na holičkách. Při trénování jsem zjistila několik věcí: že jsem strašně levá a že potřebuji správnější nástroj. Rimmel scandaleyes jsem totiž nanášela ze začátku jejich přibaleným štětečkem a popravdě to byla katastrofa. U vnějšího konce se s ním jakžtakž pracovat dalo, ale jakmile jsem měla vyplnit linku u koutku oka, byla problém. O něco lépe se mi pak kreslilo se skoseným štětcem od MAC, ale stále to nebylo ono. Máte tip na nějaký dobrý štětec na gelové linky? Dejte určitě vědět a já už teda přejdu k věci.



Tahle Rimmelácká linka se prodává v papírové krabičce společně se štětečkem a zhruba 150 Kč, já ji koupila v akci v drogerii TETA, kde mají teď 25% na všechno od značky Rimmel (tak šup šup!). Linky jsou v klasickém kalíšku, ve kterém se prodávají téměř všechny gelovky. Obsah je 2,4 g a odstín je jen jeden - 001 Black. Štěteček mně upřímně nevyhovoval, ale možná je to způsobené tím, že nejsem s nanášení gelových linek takový přeborník. Měří zhruba 11,5 cm, je černý a délka chlupu je půl centimetru.


Linky samy o sobě jsou ale v pořádku a nemám nic, co bych vytkla. Barva je krásně černá, obal pevný a bytelný a drží na svém místě jako přibité. Nevydrží sice podle mě 24h, ale vydrží opravdu dlouho. Ohledně voděodolnosti - já jsem vždy strašně skeptická a nevěřím snad žádnému produktu, že je voděodolný a i ten nejvíc nejvoděodolnější produkt bych si s sebou na den v aquaparku nevzala. Ale tyhle linky mile překvapily. Přežily se mnou sprchu, mytí hlavy a přežily i můj test, kdy jsem je nakreslila na ruku, dala pod vodu a prstem se je snažila smazat. Nehnuly se. Takže za mě paráda a pokud váháte, jestli si je pořídit nebo vyzkoušet, tak si je kupte. Využijte akce v drogeriích TETA a zkuste je.



2 komentáře:

  1. Vypadají pěkně, jakože fakt černé. :) Koupila jsem si podobné od Maybelline a nic moc (článek o nich na mém blogu), štěteček tam byl podobný, na linky nepoužitelný, ale na color tattoo stíny je super. Linky si nanáším takovým tím placatým šikmým od elfu a super.
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Štěteček od elfu jsem asi před 14ti objednávala a musím uznat, že je vážně fajn :)

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!