neděle 1. února 2015

TOPSHOP rtěnka Black Widow

Jó, Topshop, ten my v Brně nemáme. Ale máme príma orloj. Ze kterého padají kuličky! Ha! Každopádně když jsem občas v Praze, téměř vždy se nevyhnu Palladiu, protože je asi zastávku od Florence. A tam je i Topshop, většinou tam jen vlezu, pokochám se, podívám se na oddělení slev, kde jsou ty věci na mě stejně pořád drahé a jdu zase pryč. Tentokrát jsem ale pečlivě zkoumala i tu jejich kosmetiku a musím říct, že obaly mají teda vymazlené. Ta čistá bílá se mi opravdu hodně líbí. A tak jsem si tam chvíli čmárala na ruku až jsem usoudila, že si koupím nějakou rtěnku v barvě, co ještě nemám - tmavě fialovou, protože na zimu bude přece krásná, ne?
Barva není ani příliš lesklá, obsahuje trochu perleti, na rtech to ale nijak výrazné není, je krásně krémová a švestkově fialová. Opravdu krásná. Bohužel na rtech je to trága trágoucí. A to vypadala na ruce tak krásně! Na rtech hrudkovatí, opadává a ne a ne si sednout. Některé rtěnky se zkrátka na vaše rty nalepí, hezky je okopírují a některé s vámi zůstanou déle jiné méně. S tím vším se dá počítat. Tahle si sedne jen do těch nejhlubších vrásek na vašich rtech a potutelně se vám pochechtává, že vám zvládla zvýraznit i ty vrásky, o kterých jste ani nevěděli, že je máte. Nevím, možná mám nějaké špatné balení, ale zkrátka a dobře si vůbec nesedneme. Rtěnka se mi navíc téměř ihned po aplikace rozpije a barva nedrží. Což je opravdu škoda, protože ach ta barva. Navíc spousta blogerek byla s rtěnkami spokojená, tak je to takové moje malé osobní zklamání, no, co už.

Na druhou stranu abych jen nekřivdila:
- rtěnka a všechna kosmetika mají krásné obaly, extrémně fotogenické a roztomilé
- rtěnky jsou matné, ale nevysušují
- mají příjemnou krémovou konzistenci
- spousta odstínů
- jako student máte 10% slevu na vše

Zbytek je pro mě zkrátka zklamání, výdrž, schopnost splynout a nezalézat do vrásek jsou u mě tragické. Co vy? Máte něco od této značky?

6 komentářů:

  1. To je opravdu skoda, ze takto zklamala protoze jak pises, ta barva je opravdu uzasna a musim souhlasit, ze obaly maji take moc roztomile :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jóno, je to tak :( ale tak třeba jsem měla jen špatné balení :D

      Vymazat
  2. Ahoj, nemám od nich nic. Rtěnku podobnou mám teď od Essence z jejich limitky Good Girl Bad Girl, mrkni ke mně na fotočlánek: Rtěnky Essence GGBG
    Ale měla jsem s tou fialovou podobný problém, už jsem se smířila s tím, že ji nebudu moct používat a nasála jsem ji ze rtů do ubrousku. No a pak nastal ten zázrak, ten zbytek, co zůstal na mých rtech, vypadal najednou úžasně a dokonce vydržel pár hodin. Takže ono je to možná složitější s nanášením, ale ještě to nevzdávej, barvička je to krásná. Snad taky najdeš způsob, jak ji na ty rty dostat a udržet ji tam v hezké podobě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu rtěnku od Essence jsem chtěla, ale bohužel, všechny byly už pryč nebo byly upatlané :( nevzdávám no, říkala jsem si, že možná chytne lépe třeba v létě, kdy nebudu mít tolik popraskané rty nebo ji nanést na nějaký podklad no, uvidíme :D

      Vymazat
  3. To je teda dost škoda, barva mě moc zaujala! Zatím v Topshopu kosmetiku jen tak okukuju a nepokročila jsem dál, já mám teda i problém, že když se do toho Palladia dostanu, přijde mi, že nějaké testery a podobně nic moc :-/ a jen naslepo kupovat nechci. Nepůjde to s tou rtěnkou líp, když ji třeba zkusíš jen nějak jemně vťupat namísto plné palby?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já když tam byla, tak testery byly u všeho, ale některé obaly byly poničené, tak jsem měla strach, abych nekupovala nějaký použitý kousek :D zkoušela jsem ji nanést i štětečkem v jemné vrstvě, ale výsledek pořád nic moc, každopádně to budu pořád zkoušet, třeba si nakonec sedneme :D :)

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!